Tack Linnéa <3

Linnéa tyckte att jag skulle börja skriva lite här istället, hon säger att den är bättre & jag som är så novis när det gäller bloggar & dyl tackar & tar  :-)

Vi får väl se hur ofta jag hinner med att skriva här. Nu är det ju julstök som gäller & sen så har jag en 1½ åring som tar väldigt mycket tid.
Linnéa sa en dag till mig att jag har ju all tid i världen...hmm... kunde inte hålla med henne om det. Men hon blev varse om att man inte inte hinner så värst mycket när man har Elin i släptåg. Hon var barnvakt i typ 15 min en morgon & skulle fixa frukost till sig själv, det var besvärligt.:-)
-Nu mamma förstår jag att du inte hinner med allt du vill om dagarna!... fick jag höra när jag kom hem;-)

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-12-16 @ 22:00:54
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej mamma Orhagen! Det var väl ett bra bloggnamn! Duktig dotter du har som har fixat och trixat åt dig - snällt! Hon måste ha en väldans bra mamma som lyckats med uppfostran av henne :-)



Kram

Mamma K Tideskog

2009-12-17 @ 10:25:29
Postat av: Anonym

Malin: mm jag har en underbar dotter<3

Vi har nog lyckats bra med våra döttrar både du & jag :-)

2009-12-17 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0